COUCHSURFING
A merlot szőlő néha felbukkan a chianti borokban (ejtsd: kiánti), a chianti meg néha felbukkan nálam, mert varázslatos módon az összes olasz ételhez megy, ma pedig pizza night van!

cikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.png

A couchsurfing az új tinder!! A platform alapvetően szálláskeresésről szól, de annál azért több: világpolgárok találkozási pontja, jó fej emberek elszállásolnak jó fej utazókat, meg lehet közösen várost nézni, megmutatni helyeket külföldieknek bennfentes szemmel. Barátkozós lehetőség, extrovertáltak előnyben ;) Aztán ezt egy lépéssel továbbvitték a couchsurfing fejlesztői: készítettek egy HANGOUT funkciót, ami már nem utazással kapcsolatos, hanem használatával jelölhetjük, hogy lenne kedvünk más utazókkal vagy helyi arcokkal sétálni, sörözni, múzeumba menni... Innen már tényleg csak egy kacér gondolat a randiroller, vagyis hogy azzal megyünk sétálni vagy sörözni (vagy múzeumba is akár, bár az csak közepesen afrodiziákum), aki a profilja alapján szimpatikus, szórakoztató és szekszi. 

Így történhetett egy megkergült estén, hogy külföldi képzésemről hazautazva már a reptéren elkezdtem zsizsegni, hogy bulizni akarok, de még aznap! Fejben végigzongoráztam baráti körömet - a szívem mindig hálával telik meg ilyenkor :) A hála mellett viszont szépen kiviláglott, hogy barátaimnál a standard szombati esti program bizony vidéki családlátogatás, gyerekaltatás, filmnézés és ezek mindenféle kombinációja és permutációja. De semmiképp sem buli :D E kevéssé üdítő gondolat nyomán bekattintottam a couchsurfing HANGOUT opcióját: lássuk, ki zsizseg még úgy, mint én! A döntésem mögött azért több dolog is állt: ismertem és teszteltem már a couchsurfinget szállásadóként és megszálló vendégként is. Csudajó emlékem van az iráni vendéglátómról, aki vacsival várt anno, akit meg én szállásoltam el egyszer, őt ma az egyik legközelebbi barátomnak mondhatom. Meg aztán bízom az emberekben és abban, hogy az ilyen közösségi felületeken a visszajelzéseknek többnyire hihetünk, vagyis ha 30 ember jót ír egy felhasználóról, akkor az a tag valószínűleg nem egy ordenáré suttyó.

Azon a reptéren fellángolós szombat estén mindenféle népek akartak bulizni menni Budapesten a HANGOUT szerint. Beállítottam, hogy én is bulizni mennék, nem írtam rá konkrétan senkire, de a bejövő felkérésekből gyönyörűségesen tudtam így is mazsolázni - kritikus szemmel, mégse akárki ismeretlennel mennék bulizni, hanem egy gondosan átvilágított hellósziával!! A választásom Roccóra esett: olasz mérnök, szemüveges (=nyilván okos :D ), a képek alapján van stílusa, mások véleményezése szerint pedig jópofa, laza srác. A House bart javasolta könnyed táncos mulatság gyanánt, tetszett az ötlet.

Két óra múlva már találkoztunk is a bár bejáratánál :) Kikértünk egy-egy pohár bort, és fesztelenül csevegni kezdtünk. Rögtön ki is derült, hogy Roccónk inkább 90% török és 10% nagyszülőági olasz - jó is ez az online szabadság, akkor én meg lehetek triatlonbajnok és sztárséf :D A törökökkel már megszereztem a magam tapasztalatát, így a flörtfaktor kialudt bennem az este további részére. A lelkes szingli énem belül leültette szépen magát és bevett egy Xanaxot :D Ismerős volt sok szólam Rocco mondanivalójából, melyek utoljára 10 éve hatottak meg - hogy a magyar lányok milyen szépek és Budapesten mekkora partiélet zajlik és a pálinka mekkora bitangjó találmány... De nem életünk beszélgetése volt a cél, hanem hogy táncoljunk egy jót, úgyhogy nem váltottuk meg szóban a világot, bevettük a táncparkettet :) 

Állítása szerint nagy salsás - én akkor még nem éltem salsalázban, de az információ imponált így is. És valóban ügyes táncos volt, egy óra úgy elrepült, hogy csak na! Érdekes dolog ez a tánc, csak az értheti, aki szereti, hogy mennyire könnyen lehet ezen keresztül kapcsolódni másokhoz :) De ennyi kapcsolódás nekem pont elég is volt, egy óra után lefújtam a bulit, mondván “én kitáncoltam magam”. Némi gyengéd marasztalás ellenére távoztam, hogy otthon kialudjam az aznapi repülőutat is, meg a frissen abszolvált HANGOUT élményt is. 

Másnap persze még jelentkezett kváziolaszunk, hogy folytathatnánk az ismerkedést, de engem a last minute szervezett tánci előző este pont kielégített. Nem csendült fel bennem biztatásul se Eros Ramazotti, se Tarkan :D Pedig írt szépeket Rocco, hogy vicces voltam meg klassz táncpartner, de ezek a mondatok 30 felett már nem úgy működnek, mint huszonegy-kétévesen. Hiszen ez rólam szól, én tudom hogy vicces vagyok és klasszul táncolok, de ettől még miért lesz nekem jó vele újból találkoznom? :D Nem egy logikus érvelés… Az viszont bebizonyosodott, hogy a HANGOUT használata pompás megoldás, ha instant szocializálódna az ember lánya, kötöttségek nélkül.

A couchsurfing randikerekét más is megpörgette azóta: derűsen fogadtam a fiatal finn fogorvos spontán üzenetét, aki rám írt couchsurfingen - de erről részletek majd a következő szerelemszerdán <3

A bejegyzés trackback címe:

https://maramerlot.blog.hu/api/trackback/id/tr816250292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

MARA MERLOT

cikk19.jpg

randirepertoár és boldogságblog

süti beállítások módosítása