A TOLMÁCS
Ez lesz az első és egyben utolsó édes borajánlóm, de a mai randi ezt kívánja: késői szüretelésű tokaji furmintot, ami barackos, vadvirágos, és hozza a mézes teás ízjegyeket is…

cikk37.png

Egy kedves barátnőm szülinapi buliján ismerkedtem meg a tolmáccsal. Elvált apuka, jópofa és nagyon közvetlen. Az unokahúgom kérdezte, hogy harminc fölött már csak elvált apukákra lehet számítani? :D Nos nem, de az esélyt nekik is megadjuk :)

Tolmácsunk a házibuli után rám írt, és elhívott randizni. Belementem, úgy rémlett, hogy fiatalos –  a profilképén egész fitt, egyébként pedig maratonfutó. A Ménesi Borbárban találkoztunk, de mivel autóval jött, így nem akart borozni. Én ezt őszintén értékeltem, mivel két ember már kiverte nálam a biztosítékot iszunk ÉS vezetünk mutatványokkal…

Tehát kikértünk két bioteát, tudom, tudom, erős indítás. Kaptunk ropogtatnivalót mellé grátisz, imádom az ilyen vendéglátó helyeket, ahol mint Spanyolországban, kapsz ezt-azt az innivalód mellé!! Előzékeny volt a randim: mivel gyorsan csipegettem a sós rudakat, kért volna nekem még egy adagot. Gyorsan beavatkoztam:

-A szénhidrát-diétámmal nem annyira kompatibilis a dupla adag...

-De neked nincs is szükséged diétára :)

-Klasszik megjegyzés vékonyakra, hogy minek edz meg fut ennyit, hisz már vékony, de mi van, ha pont azért vékony, mert fut és edz? Szóval ha nem számolnám a szénhidrátot, lehet én se lennék karcsú - válaszoltam a téma iránt nem közömbösen, nem babra megy a játék, ha kajakérdésről van szó :D 

-Hát legyen, de csak mert futós példát hoztál - egyezett ki :)

Így a nasitémát rövidre is zártuk, és elkezdtük a teánkat kortyolgatni. Teát inni boros helyen nem szexi, de bort inni boros helyen meg túl standard, jó ez így :D Szoktuk a terepet, a felszolgáló közvetlen volt és jókedvű, mindeközben pedig kellemes élőzene szólt: egy csávó gitározott az ablakban és lehetett tőle kérni számot. Kértem is Lily Allentől a Fuck you-t a volt főnökömnek és mindenkinek, aki szereti. A gitáros ezt a dalt nem ismerte, így kaptunk helyette Bon Jovit. Jó volt az is, csak kicsit hangos randibeszélgetéshez... Amúgyis úgy zajlott a dolog, hogy randialanyunk belendült a dumákolásba, és igen kevés szünetet tartott két gondolat között. Zúdította a diáksztorijait 20 évvel ezelőttről, de legalább ilyen botrányos partisztorik lettek volna, neeeem, előadásokról, hogy ki hogy dicsérte meg az esszéjét, meg hogy a fősulija milyen prémium minőségű volt anno… Egy idő után átkapcsoltam tanulóüzemmódba, már semmi mást nem vártam a randitól, csak hogy legalább kicsit okosodjak az elhangzottakból, kérdezgettem a nyelvészetről, a 90-es évek képzési rendszeréről, a szakdolgozatáról…

Az aktív figyelést tökélyre fejlesztettem másfél óra alatt, a flörtnek viszont nemigen volt terepe. Menthetetlenül közénk állt a 15 év korkülönbség, meg a filológia-fonetika téma, ami engem 2 percben bőven kielégít, ennek sokszorosát viszont nem viselem üdén :) Így szép lassan asztalt bontottunk, és mikor elsétáltunk az autójáig, még kaptam egy dobozka házi sárgabarackot. Az ilyentől a magamféle biolány elalél, szóval ez egy elég jó lépés volt a részéről, de azért mégse lendítette át pozitívba a randi mérlegét. 

Másnap küldött egy üzenetet, hogy de klassz volt a tegnap esti beszélgetés, és milyen cuki voltam. Megerősítve éreztem a Dale Carnegie által megfogalmazott igazságot: ha figyelmes hallgatóság vagy, akkor a nagydumás beszélőpartneredben azt a benyomást kelted, hogy de jót beszélgettetek :D Itt is ez történt, úgyhogy válaszoltam az üzijére, hogy szerintem is klassz volt a találka. Azt meg már csak magamban konstatáltam, hogy egyébként Rihannától a Shut up and drive című slágert küldeném neki - ha valaki kérdezi :)

Tanulság: ha azon kapod magad, hogy 10 évnél régebbi a legizgalmasabb sztorid, akkor indulj el vonattal Ukrajnába vagy nevezz be egy 12-tételes borkóstolóra :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maramerlot.blog.hu/api/trackback/id/tr4615738438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

MARA MERLOT

cikk19.jpg

randirepertoár és boldogságblog

süti beállítások módosítása